MINC gelooft in teamwork

De tijd dat e-fulfilment het speelveld was van slimme, snelle, jonge entrepreneurs is allang voorbij. E-fulfilment is gemeengoed geworden. Pure players krijgen steeds meer concurrentie van logistieke dienstverleners. Hoe pakken de verschillende partijen dit aan? Wat is hun strategie en visie? Pure players en vijf logistieke dienstverleners komen aan bod in een serie artikelen in Logistiek.nl. Peter de Weerd stelde zijn vragen vorige week aan Johan Maring, Algemeen Directeur en Eigenaar van MINC E-Commerce. 

Hoe onderscheid je je als bedrijf? 

“MINC E-Commerce onderscheidt zich door Operational Excellence, transparantie en persoonlijke aandacht voor onze opdrachtgevers”, stelt Johan Maring, algemeen directeur en eigenaar. “In de praktijk betekent dit dat zowel de ICT als de e-fulfilment processen goed ingericht zijn.

Onze klanten hebben real-time inzicht in de status van iedere order waardoor we plezierig kunnen samenwerken. Het probleemloos uitbesteden van de fysieke e-fulfilment werkzaamheden, persoonlijke aandacht én het behouden van inzicht is voor veel klanten een verademing.”

Lees het hele interview op: E-fulfilment zo doen we dat: MINC gelooft in teamwork

 

E-fulfilment zo doen we dat