De uitdaging

Als onderdeel van de promotionele campagne ‘Weer genieten van kou in de zomer?’ voor elmex® Sensitive Professional kunnen consumenten een gratis IJswater Testpakket inclusief ijsblokjesmaker aanvragen via de elmex® website en de facebookpagina. Produceer hiervoor het door bureau Noise ontworpen sampledoosje in de look en feel van elmex® Sensitive Professional voor het per post versturen van het sample, twee flyers en de ijsblokjesmaker. Richt het verzendproces in en verstuur wekelijks de aangevraagde samples inclusief een periodieke terugkoppeling.

De oplossing

De uitdaging was gedetailleerd geformuleerd. Het sampledoosje is volgens opdracht met het ontwerp van bureau Noise geproduceerd. Bij MINC worden de sampledoosjes gevouwen, gevuld met vier items en opgeslagen in het magazijn. Vanuit de online koppeling exporteren we wekelijks de adressen welke we ontdubbelen en verrijken alvorens we er adresetiketten van printen. De etiketten worden wekelijks op de sampledoosjes geplakt waarna de doosjes ter post worden aangeboden. Het spreekt voor zich dat we een duidelijke rapportage leveren aan Colgate-Palmolive.

Het resultaat

- Een sampledoosje in de gewenste look & feel
- Optimale adressering voor de verzending
- Soepele fulfilment van de sampledoosjes door een strak ingericht productie- en verzendproces
- Overzichtelijke periodieke rapportage
- Een geslaagde campagne