Over MiNC your gifts
praktijk
voorbeeld bol.com
voorbeeld bol.com
Op het klantcontact center van Bol.com:
Een service-medewerker kiest (1) online een kaart (geboorte, verjaardag etc.), (2) voert de klantgegevens in, (3) schrijft een persoonlijk bericht en (4) kiest het mee te sturen cadeautje. Er verschijnt een voorbeeld van het kaartje op het scherm en (5) hij/zij klikt op ‘verzenden’.
Bij MINC Direct Marketing:
Alle kaarten komen automatisch in ons print-management systeem. John, onze print operator (1) print ze in de gewenste kwaliteit, (2) we verpakken de kaart samen met het cadeautje en (3) doen alle pakketjes op de post.
Bij de klant thuis:
(1) Postbezorger brengt het pakketje bij de klant, (2) Klant is blij verrast.
Ook de manager op het klantcontact center bij Bol.com is blij, want alle activiteiten zijn online inzichtelijk, van wie er iets besteld heeft tot wat de vaste en variabele kosten zijn.