"Bij MINC communiceren we open en eerlijk"

Wendy Maring, DIRECTOR MARKETING & COMMUNICATIONS

Over MINC

In 1994 werd PrimaPost opgericht als mailhouse / fulfilment partner voor bedrijven in de regio De Ronde Venen. In 2014 hebben we onze onderneming een andere naam gegeven: MINC. We werken landelijk vanuit twee vestigingen een in Mijdrecht en een in Apeldoorn.

Mijlpalen

Oprichting PrimaPost in Wilnis in 1994

Opening filiaal in Apeldoorn

ISO certificering in 1998

Overname in 2004

Nieuwe markten betreden vanaf 2006

Naamswijziging 2014 : MINC

Merk laden vanaf 2015

LEAN organiseren vanaf 2016

Business Unit structuur vanaf 2017

Operational Excellence vanaf 2018

Met 108 enthousiaste medewerkers verdeeld over twee filialen zijn we voor veel klanten het verlengstuk van hun onderneming. We zijn een kleurrijk gezelschap, afkomstig uit verschillende landen, met verschillende geloofsovertuigingen en culturele achtergronden. Eenieder heeft zijn eigen taken en verantwoordelijkheden, welke goed op elkaar zijn afgestemd. 

PERSOONLIJK, DIRECT ÉN TRANSPARANT

We houden de fulfilment naar jouw klanten graag persoonlijk en direct. Zo voegen we waarde toe aan de customer journey van jouw klanten. Deze toegevoegde waarde op logistiek vlak kan bijvoorbeeld bestaan uit het toevoegen van een persoonlijk kaartje aan de dagelijkse orders die we voor je verzenden.

De medewerkers van MINC zijn goed getraind op het gebied van snelheid, flexibiliteit en efficiency. Deze mentaliteit zit in ons DNA. Elke dag leggen we onze lat weer hoger. Om met de inzet van ICT, automatisering, slim handwerk en gezond verstand onze fulfilment processen continu te versnellen, verbeteren en efficiënter in te richten.

Onze Missie

Digitaal ondernemen makkelijker maken door logistieke / fulfilment processen en direct marketing processen in te richten en uit te voeren voor middelgrote en grote bedrijven. We houden ervan om maatschappelijk verantwoord te ondernemen. Kwaliteit, rendement en de tevredenheid van alle stakeholders hebben hierbij een hoge prioriteit. 

Operational Excellence

Onze werkwijze kenmerkt zich door de kernwaarden daadkracht, optimaal bezig zijn en transparantie. In het kort komt het erop neer dat we bereid zijn om dagelijks 'alles uit de kast' te halen, we houden van samenwerken, zien 'Operational Excellence' als doelstelling én we communiceren te allen tijde open en eerlijk

Het inrichten van fulfilment / logistieke processen doen we graag. Er is altijd een oplossing of aanpak voor de uitvoering van jouw marketing campagne cq. logistieke of e-commerce uitdaging.  Een uurtje samen sparren levert veel op. Dan kun je gelijk de sfeer proeven en kennismaken met de mensen van MINC. 

Gaan we met elkaar in zee? Weet dan nu alvast dat MINC een open karakter heeft waardoor je producten of materialen veilig opgeslagen staan en dagelijks worden verstuurd. Je kunt te allen tijde even langs komen om je voorraad